۱- بررسی رابطه بین اعتماد پذیری مشتریان و میزان موفقیت شعب در جذب سپرده.
۲- بررسی رابطه بین رضایت مشتریان و میزان موفقیت شعب در جذب سپرده.
۳- بررسی رابطه بین رضایت مشتریان از مهارت کارکنان و میزان موفقیت شعب در جذب سپرده.
۴- بررسی رابطه سرمایه فیزیکی و بین میزان موفقیت شعب در جذب سپرده.
۵- بررسی رابطه بین تنوع خدمات و میزان موفقیت شعب در جذب سپرده.
۱-۵) چارچوب نظری تحقیق
مدل تحقیق که ارتباط بین متغیرهای در آن نشان داده می شود ترکیبی از مدل های عباسقلی پور(۱۳۸۸) و یزدانی دهنوی (۱۳۸۴) می باشد که در شکل زیر آورده شده است:
تعداد صفحه :۱۶۳
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
سایت های دیگر :
آخرین نظرات