پایان نامه : مدیریت روسازی زیرساختهای فرودگاهی ارسال شده در 16 اردیبهشت 1399 توسط نویسنده محمدی در بدون موضوع ار ترافیکی نمی باشد.بطور کلی سیستم مدیریت روسازی فرودگاهی ،نیازهای دقیق و سریع و موثر وبا ارزش را برای تکنیک هایآزمایشات روسازی برای ذخیره سازی حالات و خواص سازه ای روسازی آسفالتی را انجام می دهد.این تکنیکها شامل آزمایشات غیر مخرب برای تغییرشکل ،رادار نفوذ دز زمین و تحلیل طیفی امواج سطحی می باشند.هدف از این سمینار ارائه تکنیک های معمول مورد استفاده در پهنه آزمایشات غیر مخرب و کاربرد آنها درآزمایشات روسازی می باشد.تجهزات تغییر شکل غیر مخرب بوسیله به کار بردن نیرو روی سطح روسازی و اندازه گیری نتایج تغییر شکلهایسطح روسازی که به وسیله مبدل های سرعت سنجی ویا ژئوفون اندازه گیری می شوند کار می کنند. نتایجبدست آمده از این آزمایشات غیر مخرب استفاده می شود در بر آورد شرایط روسازی آسفالتی و بتنی. مقدمه در این تحقیق پس از بررسی نرم افزار ها ومدل های پیش بینی در مدیریت روسازی فرودگاهها به بررسی جامع پیرامن ارتباط سیستم GIS با مدیریت روسازی فرودگاهها در سطح شبکه می پردازد . در فصل آخر نیز تحلیلهای اقتصادی مربوطه بررسی شده و فواید تعیین اولویت ها و زمان بهینه برای تعمیرات از طریق پیش بینیوضعیت روسازی فرودگاهی برای آینده، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.خط مشی سیستم تعمیر و نگهداری عبارت است از تعریف و مشخص نمودن تمام انواع خرابیهای ممکن وحالتهای مختلف شدت خرابیهایی که ممکن است در طول دوره زمانی اعمال روش های تعمیر و نگهداریبرای حل مشکلات روسازی ایجاد شود .وقوع یک سری خرابیها در یک محدوده مشخص از روسازی امریمعقول است. در این شرایط، تمام استراتژیهای تعمیر و نگهداری باید دقیقاً تحلیل شوند تا مشخص شود کهکدام یک از روش های تعمیر و نگهداری برای رفع نواقص روسازیها از بازدهی بیشتری برخوردار بودهاند. اگربرنامه زمانبندی شده عظیمی برای تعمیر روسازی (مانند اجرای یک لایه رویه برای تحمل تنشهای سازهای) یابازسازی آن برای یک بخش از روسازی تدوین شده باشد، تأثیر به تعویق انداختن انجام عملیات تعمیر رویبخشهای متفاوت قابل ملاحظه خواهد بود.یکی از مطالعاتی که در آزمایشات روسازیهای فرودگاهی انجام می شود جستجوی راههایی برای اندازهگیری و ارزیابی خرابی های روسازی ها است. ابتدا ارزیابی وضعیت روسازی ها توسط استفاده کنندگان از
آخرین نظرات