پایان نامه ارشد رشته مدیریت: ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری درمطالعه میدانی بانک ملت ارسال شده در 1 اردیبهشت 1399 توسط نویسنده محمدی در بدون موضوع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی ( M.A ) گرایش: بازاریابی عنوان: ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری درمطالعه میدانی بانک ملت استان کرمانشاه استاد راهنما: دکتر فرشید نمامیان برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه : فهرست مطالب: تقدیم د تقدیر. ه چکیده 1 فصل اول: کلیات پژوهش 1-1.مقدمه3 1-2.بیان مساله4 1-3.اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.5 1-4.اهداف مشخص پژوهش.7 1-5.فرضیههای تحقیق.8 1-6.قلمرو پژوهش8 1-7.تعریف اصطلاحات و واژه های پژوهش 9 فصل دوم: مبانی نظری و ادبیات پژوهش 2-1.مقدمه14 2-2. اهمیت و ضرورت پژوهش15 2- 3.پیشینه پژوهش17 2-3-1.مطالعات داخلی 17 2-3-2.مطالعات خارجی.20 2-4. مبانی نظری.23 2-5.تاثیر مهارت های PC بر کیفیت سرویس وب24 2-6.تاثیر ریسک درک شده بر کیفیت سرویس وب .32 2-7.تاثیر محتویات وب سایت بر کیفیت سرویس وب 38 2-8.تاثیر سهولت خدمات بر کیفیت سرویس وب .39 2-9.تاثیر کیفیت خدمات وب بر رضایت مشتری 41 2-10.تاثیر کیفیت خدمات وب بر تمایلات رفتاری .43 2-11. مدل نهایی .48 2-12.بانک ملت50 فصل سوم: روش پژوهش 3-1.مقــدمه.55 3-2.روش پژوهش.55 3- 3. جامعه و نمونه آماری.56 3- 4. تعیین حجم نمونه. 56 3- 5. ابزار جمعآوری 57 3-6-1.روایی ابزار اندازه گیری. 57 3-6-2.پایایی پرسشنامه.57 3-6.روش تجزیه و تحلیل داده ها58 3-7.ساختار پرسشنامه65 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات 4-1.مقدمه68 4-2.آمار توصیفی 69 4-3. اعتبار سنجی مدل پژوهش با مدل معادلات ساختاری.77 4-4.مدل کلی پژوهش (مدل مفهومی).94 فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادها 5-1.مقدمه. 101 5-2.نتایج پژوهش 101 5-3.پیشنهادها. 103 5-4.پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی 105 5-5.محدودیت های پژوهش. 106 منابع 107 پیوست پرسشنامه113 چکیده: امروزه سرویس های انتقال داده های کامپیوتری در تعداد و درجه (مقیاس) برای رشد سریع کاربرد اینترنت، رشد داشته اند. رشد سرویس الکترونیکی که به عنوان یک سرویس انتخاب آزاد پایه ای وب شناخته شده، اهمیت زیادی دربخش سرویس (خدمات) دارد و در اقتصاد جدید (مدرن) نقش عمده ای دارد رضایت الکترونیک و کیفیت خدمت الکترونیک ازجمله مباحث عمده در جهانی شدن تجارت الکترونیک تلقی میشوند. بالابودن کیفیت خدمت الکترونیک، کلید موفقیت هر سازمانی است که در محیط رقابتی جهانی تجارت الکترونیک فعالیت می کند. برای غلبه بر موانع انجام خرید اینترنتی به صورت جهانی، شرکتها باید کیفیت خدمات الکترونیک خود را بهبود بخشند. لذا این پژوهش به بررسی ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری در بانک ملت استان کرمانشاه می پردازد. برای این منظور شش فرضیه اصلی براساس مدل مطرح گردید بر این اساس پرسشنامهای با طیف لیکرت و به تعداد 32 سوال طراحی شد و میان 385 نفر از مشتریان بانک ملت استان کرمانشاه که دارای حساب جاری متمرکز و از خدمات الکترونیکی متعدد بانک ملت از جمله اینترنت بانک ، همراه بانک و غیره استفاده می کنند به صورت خوشه ای چند مرحله ای و سپس به طور تصادفی ساده توزیع گردید. به منظور بررسی فرضیه های آماری ازآزمون اسپیرمن و بهمنظور رتبهبندی آنها از آزمون فریدمن استفاده شده است . در آمار تحلیلی این پژوهش از مدل معادلات ساختاری شامل تحلیل عاملی تأییدی(CFA) و بهطور اخص از تکنیک تحلیل مسیر با بهره گرفتن از نرم افزار لیزرل LISREL)) و برای تحلیل مدل کلی پژوهش از نرم افزار آموسAMOS استفاده شده است. در این پژوهش متغیر های ریسک، محتوبات وب سایت،سهولت خدمات و کیفیت خدمات به ترتیب دارای بیشترین تاثیر و متغیر مهارت های pc تاثیری بر تمایلات رفتاری و رضایت مشتریان ندارد. ادامه مطلب
آخرین نظرات