۵۸ ۶۲ ۶۳ ۶۳ ۶۴ ۶۵ ۶۶ ۶۷ ۶۸ ۶۹ ۷۰ ۷۱ ۷۴ ۷۵ ۷۶ ۷۷ ۷۸ ۷۹ ۸۱ ۸۴ ۸۵ ۸۶ ۸۹ ۹۰ ۹۱ ۹۱ ۹۲ |
|
جدول۱‑۲: ویژگیهای منحصر به فرد ورزش
جدول ۰‑۲: ویژگیهای کالاها و خدمات .
جدول ۰‑۳: آمیخته بازاریابی و c4 از دیدگاه مشتریان
جدول ۴-۲: جمع بندی پیشینه ی تحقیقات به طور خلاصه .
جدول۱-۳: میزان آلفای مقیاس و عوامل چهارگانه آمیخته بازاریابی ورزشی .
جدول ۱-۴: سن آزمودنی ها
جدول ۲-۴: وضعیت تاهل آزمودنیها .
جدول ۳-۴: وضعیت شغلی آزمودنی ها .
جدول ۴-۴: سطح تحصیلات آزمودنیها
جدول ۵-۴: سابقه فعالیت ورزشی آزمودنیها .
جدول ۶-۴: فاصله تقریبی منزل تا باشگاه آزمودنیها
جدول ۷-۴: نحوه آشنایی مشتریان با باشگاه .
جدول ۸-۴: هدف و انگیزه از تمرین در باشگاه آزمودنیها
جدول ۹-۴: اطلاع از وضعیت امکانات سایر باشگاه های آزمودنیها .
جدول ۱۰-۴: روزهای استفاده از امکانات باشگاه در هفته آزمودنی ها .
جدول ۱۱-۴: میانگین و انحراف استاندارد سوالات .
جدول ۱۲-۴: نتایج آزمون بارتلت و کیسر می یر و اوکلین .
جدول ۱۳-۴: نتایج آزمون کالموگروف اسمیرنوف .
جدول ۱۴-۴: اشتراکات گویه های ابزار تحقیق
جدول ۱۵-۴: نتایج سهم واریانس هر یک از شاخص ها (عوامل ۴گانه آمیخته بازاریابی).
جدول ۱۶-۴: نتایج تحلیل مولفه های اصلی همراه با چرخش واریماکس در مورد بار عاملی سوالات (گویهها).
جدول ۱۷-۴: نتایج ارزیابی پایایی عامل های تصمیمات مشتریان
جدول ۱۸-۴: ارتباط بین شاخصها و عاملهای عوامل موثر بر تصمیم گیری مشتریان در انتخاب باشگاه .
جدول ۱۹-۴: ارتباط بین عاملهای عوامل موثر بر تصمیمات مشتریان .
جدول ۲۰-۴: آزمون ها و شاخص های مدل عوامل موثر بر تصمیمات مشتریان .
جدول ۲۱-۴: آزمون ها و شاخص های مدل عوامل موثر بر تصمیمات مشتریان
جدول ۲۲-۴: وضعیت عامل ها
آخرین نظرات