۴-۱) اهداف تحقیق
۱-۴-۱) هدف کلی تحقیق
ارائه چارچوبی استراتژیک برای تعیین موقعیت یابی استراتژیک شرکت نودر در راستای دستیابی به مزیت رقابتی.
۲-۴-۱) اهداف فرعی
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر در موقعیت یابی فیزیکی با توجه به ویژگی های فنی، ویژگی های فیزیکی، و معیارهای عینی؛
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر در موقعیت یابی ادراکی با توجه به خواسته و نیازهای مشتری، ویژگی های ادراکی، و معیارهای ذهنی؛
حداقل کردن نقاط ضعف و تبدیل آنها به نقاط قوت؛
ارائه ی الگوی موقعیت یابی برای تبیین قوت ها و شایستگیهای ممتاز (مزیتهای رقابتی).
تعداد صفحه :۱۸۳
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
سایت های دیگر :
آخرین نظرات