فرایند جلب توجه جامعه به یک فرد، موضوع یا برند خاص با بهره گرفتن از سایتهای رسانههای اجتماعی است. برنامههای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی معمولا بر ایجاد محتوایی که بتواند ضمن جلب توجه کاربران سایتهای اجتماعی، آنها را به اشتراکگذاری محتوای مورد نظر در رسانههای اجتماعی ترغیب کند، متمرکزند. بدین ترتیب پیام شرکت / سازمان / فرد مورد نظر، در قالب یک زنجیره از کاربری به کاربر دیگر منتقل میشود.(نعمتی،۱۳۹۳)
کسب و کار:
به زبان ساده، کسب و کار عبارت است از حالتی از مشغولیت و به طور عام، شامل فعالیتهایی است که تولید و خرید کالاها و خدمات با هدف فروش آنها را به منظور
کسب سود، در بر میگیرد.(رکابی،۱۳۸۹)
کسب و کار کوچک و متوسط:
کسب و کار های کوچک حسب تعریف وزارت صنایع و معادن و وزارت جهادکشاورزی، SME ها عبارتند از تشکیلات اقتصادی خدماتی و صنعتی منطقهای با کمتر از ۵۰ نفر کارمند، بانک مرکزی ایران فقط مؤسسات دارای کمتر از ۱۰ نفر کارمند را به عنوان SME تعریف میکند،اداره آمار ایران فقط بنگاههای با کمتر از ۱۰ نفر کارمند را به عنوانSME منظور میکند و تمام انواع دیگر بنگاهها را به عنوان مؤسسات تولیدی بزرگ میشناسد.
[۱] – Prospect Audiences
تعداد صفحه :۱۲۰
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
سایت های دیگر :
آخرین نظرات