فرضیه های تحقیق:
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر اکتساب مهارت پرتاب دارت در کودکان (۱۰-۸) ساله تأثیر دارد.
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر یادداری مهارت پرتاب دارت در کودکان (۱۰-۸) ساله تأثیر دارد.
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر انتقال مهارت پرتاب دارت در کودکان (۱۰-۸) ساله تأثیر دارد.
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر اکتساب مهارت پرتاب دارت در نوجوانان (۱۸-۱۶) ساله تأثیر دارد.
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر یادداری مهارت پرتاب دارت در نوجوانان (۱۸-۱۶) ساله تأثیر دارد.
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر انتقال مهارت پرتاب دارت در نوجوانان (۱۸-۱۶) ساله تأثیر دارد.
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر اکتساب مهارت پرتاب دارت در بزرگسالان (۲۷-۲۵) ساله تأثیر دارد.
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر یادداری مهارت پرتاب دارت در بزرگسالان (۲۷-۲۵) ساله تأثیر دارد.
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر انتقال مهارت پرتاب دارت در بزرگسالان (۲۷-۲۵) ساله تأثیر دارد.
۱۰- نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر اکتساب مهارت پرتاب دارت در میانسالان (۴۲-۴۰) ساله تأثیر دارد.
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر یادداری مهارت پرتاب دارت در میانسالان (۴۲-۴۰) ساله تأثیر دارد.
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر انتقال مهارت پرتاب دارت در میانسالان (۴۲-۴۰) ساله تأثیر دارد.
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر اکتساب مهارت پرتاب دارت در سالمندان (۶۲-۶۰) ساله تأثیر دارد.
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر یادداری مهارت پرتاب دارت در سالمندان (۶۲-۶۰)ساله تأثیر دارد.
نوع دستورالعمل کانون توجه (بیرونی و درونی) بر انتقال مهارت پرتاب دارت در سالمندان (۶۲-۶۰) ساله تأثیر دارد.
تعداد صفحه :۲۱۲
سایت های دیگر :
آخرین نظرات