پایان نامه ارشد رشته مدیریت استراتژیک: بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتی ارسال شده در 1 اردیبهشت 1399 توسط نویسنده محمدی در بدون موضوع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) رشته مدیریت اجرایی گرایش مدیریت استراتژیک عنوان: بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتی مورد مطالعه: مدیران و کارکنان شعب شمالغرب بانک سرمایه استاد راهنما: دکتر حبیب ابراهیم پور برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه : فهرست مطالب: فصـل اول: کلیات تحقیق. 1 1-1- مقدمه 2 1-2- بیان مسئله 3 1-3- ضرورت واهمیت تحقیق. 4 1-4- اهداف تحقیق. 5 1-4-1-اهدف کلی: .5 1-4-2 اهداف ویژه:. 5 1-5- سوالات تحقیق. 5 1-5-1- سوالات اصلی:. 5 1-5-2- سوالات فرعی:. 6 1-6- تعریف مفاهیم و اصطلاحات پژوهش. 6 1-7- قلمرو مکانی پژوهش. 8 1-8- روش شناسی پژوهش. 8 1-9- روش و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها. 8 فصـل دوم: ادبیات و مستندات، سابقه و پیشینه تحقیق 9 2-1- شایستگی. 10 2-1-1-تاریخچه:. 10 2-1-2- تعریف شایستگی:. 10 2-1-3- تعریف شایستگی اجتماعی: .11 2-1-4- ابعاد شایستگی اجتماعی:. 12 2-2- مدیریت ارتباط با مشتری. 13 2-2-1- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری:. 13 2-2-2- تشریح مدیریت ارتباط با مشتری: .14 2-2-3- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری. 14 2-2-4- ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری:. 16 2-2-5- سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی: 16 2-2-6- اهداف اصلی اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در موسسات مالی و بانکها:. 16 2-2-7- نقاط قوت و ضعف مدیریت ارتباط با مشتری در بانک: .17 2-2-8- مزیت های بهره گیری از مدیریت ارتباط با مشتری:. 17 2-2-9- اصول مدیریت ارتباط با مشتری:. 18 2-2-10- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری:. 19 2-2-11- مفروضات اساسی مدیریت ارتباط با مشتری:. 20 2-2-12- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری:. 21 2-2-13- مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری. 22 2-2-14- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری. 22 2-2-15- انواع فناوریهای مورد استفاده در مدیریت ارتباط با مشتری. 23 2-2-16- صنعت بانکداری و ارتباط آن با. 24 2-2-17- عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی. 25 2-2-18- چالشهای اجرایی . 25 2-2-19- مراحل تکامل مدیریت ارتباط با مشتری. 26 2-3- مزیت رقابتی:. 27 2-3-1- مفهوم مزیت رقابتی:. 27 2-3-2- تعریف مزیت رقابتی:. 27 2-3-3- ابعاد مزیت رقابتی:.29 2-3-4- مزیت رقابتی پایدار:. 29 2-3-5- اهمیت مزیت رقابتی در بانکداری:. 30 2-3-6- بهره وری و مزیت رقابتی:. 30 2-3-7- مزیتهای رقابتی در قلمروهای؛ انسانی، سازمانی و محیطی:. 31 2-3-8- نگرشهای موجود به مزیت رقابتی.32 2-3-9- ارتباط تئوریهای مزیت رقابتی و مسیرهای جدید:. 35 2-4- پیشینه تحقیق. 35 2-4-1- پژوهشهای خارجی. 36 2-4-2- پژوهشهای داخلی. 39 فصـل سوم: روش شناسی تحقیق. 43 3-1- مقدمه 44 3-2- روش پژوهش. 44 3-3- جامعه آماری 45 3-4- حجم نمونه 45 3-5- روشها و ابزار گرد آوری اطلاعات 45 3-6- روایی و پایایی پژوهش. 46 3-6-1- تعیین روایی پژوهش. 46 3-7- روش های تحلیل آماری. 47 3-8- تحلیل پرسشنامه 47 ادامه مطلب
آخرین نظرات