۴-۲ آمار توصیفی.۶۶
۴-۲-۱ ویژگی های جمعیت شناختی.۶۶
۴-۲-۲ بررسی توصیفی داده ها۶۶
۴-۳ آمار استنباطی (آزمون فرضیه های تحقیق)۶۸
۴-۳-۱ بررسی توزیع داده ها۶۸
۴-۳-۲ یافته های استنباطی.۶۸
۴-۳-۳ آزمون فرضیه های تحقیق.۶۹
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱ مقدمه۷۶
۵-۲ خلاصه پژوهش۷۶
۵-۳ بحث و تفسیر یافته ها ۷۷
۵-۴ نتیجه گیری۸۳
۵-۵ پیشنهادات۸۳
۵-۵-۱ پیشنهادات آموزشی.۸۳
۵-۵-۲ پیشنهادات پژوهشی۸۴
منابع.۸۵
پیوست ها۹۱
فهرست جداول
عنوانصفحه
جدول ۱-۴: ویژگی های جمعیت شناختی شرکت کنندگان.۶۶
جدول۲-۴: آماره های توصیفی گروه ها۶۶
جدول۳-۴: میزان استفاده از انواع کانون های توجهی در گروه درونی (درصد).۶۳
جدول۴-۴: میزان استفاده از انواع کانون های توجهی در گروه بیرونی (درصد).۶۳
جدول۵-۴: میزان استفاده از انواع کانون های توجهی در گروه درونی (درصد).۶۳
جدول۶-۴: میانگین زمان (ثانیه) پایداری گروه ها در مراحل مختلف۶۸
جدول۷-۴: نتیجه کلی آزمون تحلیل واریانس یکطرفه در مرحله یادداری.۶۹
جدول۸-۴: نتیجه کلی آزمون تحلیل واریانس یکطرفه در مرحله انتقال.۶۹
جدول۹-۴: نتایج آزمون post-hoc.69
جدول۱۰-۴: آزمون اثرات درون گروهی.۷۰
جدول۱۱-۴: نتایج آزمون ماچلی(ماخلی) .۷۱
جدول۱۲-۴: آزمون t زوجی گروه درونی.۷۱
جدول۱۳-۴: آزمون اثرات درون گروهی.۷۲
جدول۱۴-۴: نتایج آزمون ماچلی(ماخلی) .۷۲
جدول۱۵-۴: آزمون t زوجی گروه بیرونی۷۲
جدول۱۶-۴: آزمون اثرات درون گروهی.۷۳
جدول۱۷-۴: نتایج آزمون ماچلی(ماخلی) ۷۳
جدول ۱۸-۴: آزمون t زوجی گروه خودانتخابی.۷۳
جدول۱۹-۴: آزمون اثرات درون گروهی.۷۴
جدول۲۰-۴: نتایج آزمون ماچلی(ماخلی) .۷۴
جدول۲۱-۹: آزمون Tukey HSD برای مقایسه چند گانه.۷۴
فهرست شکل ها
عنوانصفحه
شکل۱-۲: منحنی که نشان دهنده توجه مورد نیاز برای اجرا می باشد۱۶
شکل۲-۲: مدل یادگیری مشاهده ای بندورا۱۷
شکل۳-۲: استفاده از توجه در مراحل مختلف پردازش بر اساس نظریه های گوناگون۲۹
شکل۴-۲:نظریه های جایگاه مرکزی منابع۳۱
شکل۵-۲: مدل توجه کانمن با عنوان ارزیابی نیازهای مطابق با ظرفیت.۳۲
شکل۱-۳ : تصویر یکی از شرکت کنندگان در حین آزمایش۶۲
فهرست نمودارها
عنوانصفحه
نمودار۱-۴: مدت زمان پایداری گروه ها در مراحل مختلف۶۸
آخرین نظرات