تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب:
مقدمه. 2
1-2.بیان مسئله 4
1-3. اهمیت وضرورت پژوهش. 6
1-4.فرضیات پژوهش 8
1-4-1.فرضیه اصلی: 8
1-4-2.فرضیات فرعی :. 8
1-5.سؤالات تحقی 8
1-5-1.سوال اصلی: 8
1-5-2.سوالات فرعی: 8
1-6.تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها 10
1-6-1.تعاریف نظری 10
1-6-2.تعاریف عملیاتی. 11
فصل دوم
ادبیات تحقیق
مقدمه:. 13
الف:چارچوب نظری تحقیق 13
2-1.فرسودگی شغلی 13
2-2. رویکرد های مختلف نسبت به فرسودگی شغلی 14
2-2-1. رویکرد بالینی 14
2-2-2 رویکرد روانشناختی- اجتماعی 16
2-2-3 رو یکرد تبادلی چرنیس. 17
2-3.مدل کاپنر 18
2-4. رویکرد ساختاری. 19
2-5 مراحل فرسودگی شغلی 20
2-5-1 دیدگاه ماسلاچ 30
2-5-2 دیدگاه پستونچی 21
2-5-3 مراحل فرسودگی شغلی معلمان از دیدگاه ساراسون: . 22
2-6 عوامل فرسودگی شغلی. 23
2-7 نشانه های فرسودگی شغلی 23
2-8 عوارض فرسودگی شغلی 25
2-9 استرس شغلی. 26
2-9-1 منابع استرس شغلی 27
2-9-2 ارتباط استرس شغلی با فرسودگی شغلی. 28
2-10 چگونگی پیدایش فرسودگی شغلی. 29
2-10-1 شخصیت فرد و فرسودگی شغلی 31
2-10-2 فرسودگی شغلی و شغل آموزگاری 33
2-11 فشار روانی . 34
2-11-1 آثار تخریبی فشار روانی در تدریس 35
2-11-2 راه های کاهش فشار روانی معلمان 35
2-12.ارگونومی. 36
2-13.تاریخچه ارگونومی . 39
2-14.رویکرد های جدید در ارگونومی . 40
2-14-1.تعریف سیستم . 41
2-14-2.ارگونومی و سیستم کار. 42
2-14-3.ارگونومی سخت افزار 43
2-14-4.ارگونومی محیطی 43
2-14-5.ارگونومی شناختی (نرم افزار). 43
2-14-6.ماکرو ارگونومی. 44
2-14-7.ماکروارگونومی و ساختار سازمان 44
2-14-8.ارگونومی و کیفیت. 47
2-15.ارگونومی مشارکتی. 48
2-16.شاخه های دانش ارگونومی. 50
2-17.چگونگی اجرای ارگونومی 52
2-18. طراحی یک پست کار 54
2-19.نگرش حرفه ای 57
2-20.تأثیر نگرش حرفه ای بر عملکرد دبیران 59
2-20-1. تدریس به منزله مؤلفه ای هنری 64
2-20-2. تقویت ویژگی پژوهندگی در معلم. 67
2-20-3. توجه به تربیت، آموزش و بازآموزی معلم 68
2-21. انواع آموزش در توسعه استانداردهای آموزشی و نگرش حرفه ای معلمان . 71
آخرین نظرات