اولویتبندی موانع فردی در ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاهها (استادان) و متخصصین بخش صنعت چگونه است؟
استراتژیهای بازاریابی اجتماعی برای رفع موانع فردی در ارتباط اعضای هیأت علمی دانشگاهها (استادان) و متخصصین بخش صنعت کدام است؟
اولویتبندی استراتژیها و راهکارها برای رفع موانع فردی در ارتباطاعضای هیأت علمی دانشگاهها (استادان) و متخصصین بخش صنعت چگونه است؟
[۱]- Schartinger
[۲]- Woolgar
[۳]- Meyer-Krahmer & Schmoch
[۴]ـ لازم به تذکر است که در این تحقیق، این فاز به دلیل وجود محدودیتهای زمانی و هزینهای اجرا نشده و در عوض، اقدام به نظرسنجی در مورد میزان موفقیت استراتژیهای تولیدی آن میشود.
تعداد صفحه :۱۸۳
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
سایت های دیگر :
آخرین نظرات