پایان نامه ارشد رشته مدیریت اجرایی: بررسی اثر بخشی دوره های اموزشی کار افرینی بر روی دانش کسب و کار، انگیزش و رغبت شغلی دانشجویان ارسال شده در 1 اردیبهشت 1399 توسط نویسنده محمدی در بدون موضوع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسیارشد در رشتۀ مدیریت اجرایی (MBA) عنوان پایاننامه: بررسی اثر بخشی دوره های اموزشی کار افرینی بر روی دانش کسب و کار، انگیزش و رغبت شغلی دانشجویان دانشگاه پیام نور همدان در سال 1389 استاد راهنما: دکتر مجتبی رفیعی استاد مشاور: دکترنصراله عرفانی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه : فهرست مطالب: فصل اول. 1 1-1-مقدمه .2 1-2- بیان مساله. 2 1-3-اهمیت و ضرورت مسئله. 3 1-4-اهداف تحقیق 4 1-6-فرضیههای تحقیق 4 1-12-متغیرها و تعریف عملیاتی آنها. 5 فصل دوم. 7 ادبیات و پیشینه پژوهش 7 2-1-مقدمه. 8 2-2- بخش اول: کارآفرینی 9 2-2-1-کارآفرینی چیست؟ 9 2- 2-2-تعاریف کارآفرین. 10 2-2-3-کارآفرین کیست 11 2-2-4- کارآفرینی سازمانی. 12 2-2-5- چارچوب کارآفرینی سازمانی. 13 2-2-5-1-آموزش کارآفرینی سازمانی.14 2-2-5-2-پرورش کارآفرینان سازمانی.15 2-2-5-3-ابعاد ساختاری کارآفرینی سازمانی.17 2-2-6- عوامل تسهیل کننده در رشد کارآفرینی. 19 2-2-7-اهمیت فرهنگ در توسعه کارآفرینی. 20 2-2-8-یک کارآفرین باید چه مهارتهایی داشته باشد؟.21 2-2-9-چرا باید کارآفرینی را آموخت؟ 22 2-2-10-خلاقیت، نوآوری و کار آفرینی. 23 2-2-11-فرآیند خلاقیت 24 2-2-12- انواع کارآفرینی. 25 2-2-13-آموزش کارآفرینی در دانشگاه ها. 26 2-2-14-مشارکت فناوری اطلاعات در کارآفرینی. 28 2-2-15- ویژگی های مؤثر فناوری اطلاعات در کارآفرینی. 30 2-2-16-آشنایی بامنافع اقتصادی کارآفرینی دانشگاهی. 32 2-2-17- آموزش کار آفرینی و نقش مراکز علمی دانشگاهی. 34 2-2-18-چالشهای آموزش کار آفرینی 37 2-2-19- پرورش گروهی از جوانان مستعد کار آفرین 39 2-2-20-برنامههای کارآفرینی در دانشگاهها و کشورهای مختلف. 41 2-2-20-1- اندونزی. 41 2-2-20-2-اتریش. 43 2-2-21-وضعیت شاخصهای کارآفرینی در ایران. 50 2-2-22- موانع حرکت کارآفرینی در ایران 53 2-3-بخش دوم : دانش کسب و کار. 56 2-3-1-دانش به عنوان منبع. 56 2-3-2-دانش و قابلیتها. 57 2-3-3-حوزه های دانش کسب و کار 58 2-4-بخش سوم : رغبت شغلی 60 2-4-1- رغبت شغلی یا رضایت شغلی. 60 2-4-2-آزمون رغبت سنجی چیست؟ 61 2-5-بخش چهارم انگیزش. 69 2-5-1-انگیزش شغلی. 69 2-6- پیشینه تحقیق 72 2-7- جمع بندی 74 فصل سوم روش شناسی تحقیق 77 3-1- مقدمه. 78 3-2-روش پژوهش 79 3-3- جامعه آماری 79 3-4- روش نمونه گیری و تعداد نمونه. 80 3-5-ابزارهای جمعآوری اطلاعات. 80 3-6-تعیین اعتبار درونی(روایی) و بیرونی(پایایی) ابزار جمعآوری اطلاعات 84 3-7-روش تجزیه تحلیل اطلاعات. 84 3-8-روند اجرا و چگونگی گردآوری داده ها .85 فصل چهارم یافته های پژوهش 86 4-1-مقدمه. 87 4-2 توصیف یافته ها. 87 4-2- میزان دانش کسب و کار دانشجویان: .89 ادامه مطلب
آخرین نظرات