پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی رابطه بین جامعه پذیری سازمانی و تعهد سازمانی در میان کارکنان اداره صنعت و معدن و تجارت ارسال شده در 1 اردیبهشت 1399 توسط نویسنده محمدی در بدون موضوع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی – گرایش بازرگانی داخلی موضوع: بررسی رابطه بین جامعه پذیری سازمانی و تعهد سازمانی در میان کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه استاد راهنما: دکتر فخرالدین معروفی استاد مشاور: دکتر افشین باغفلکی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه : فهرست مطالب: چکیده. فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه . 3 1-1 بیان مسئله پژوهش . 4 1-2 اهمیت و ضرورت پژوهش 8 1-3 اهداف پژوهش 9 1-3-1 اهداف اصلی پژوهش . 9 1-3-2- اهداف فرعی پژوهش . 9 1-4 فرضیات پژوهش 10 1-5 تعاریف اصطلاحات و متغیرها . 10 1-5- 1 تعاریف مفهومی یا نظری متغیرها 10 1-5-2 تعاریف عملیلتی متغیرها . 11 فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش مقدمه . 14 2-1- قسمت اول: جامعه پذیری سازمانی. 14 2-1-1 مفهوم جامعه پذیری سازمانی . 14 2-1-2 اهمیت و ضرورت جامعه پذیری سازمانی 17 2-1-3 ابعاد جامعه پذیری سازمانی . 18 2-1-4 اهداف جامعه پذیری سازمانی 20 2-1-5 کارکردها جامعه پذیری سازمانی 20 2-1-6 محتوی جامعه پذیری سازمانی 21 2-1-7 مراحل جامعه پذیری سازمانی 21 2-1-8 تاکتیک های جامعه پذیری سازمانی 22 2-2 قسمت دوم: تعهد سازمانی . 26 2-2-1 مفهوم تعهد سازمانی 26 2-2-2 مدل سه بخشی تعهد سازمانی 28 2-2-3 اهمیت تعهد سازمانی 29 2-2-4 انواع تعهد سازمانی. 29 2-2-5 ضرورت توجه به تعهد سازمانی. 31 2-2-6دیدگاه هایی در مورد کانون های تعهد سازمانی. 32 2-2-7تعهد سازمانی، مفهوم یک بعد یا چند بعدی؟ 33 2-2-8 الگوهای چند بعدی. 33 2-2-9- تعهد سازمانی به عنوان متغیر وابسته. 37 2-2-10 دو دیدگاه تازه درباره تعهد سازمانی 43 2-2-11- تعهد سازمانی واقعاً مهم است؟ 45 2-2- 12- عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی 45 2-2-13- شرایط ایجاد تعهد سازمانی. 48 2-2-14- پیش شرطهای تعهد سازمانی. 49 2-2-15- نتایج وپیامدهای تعهدسازمانی 50 2-2-16- فرآیند تعهد سازمانی 52 2-2-17- پیامدهای رفتاری و نگرشی تعهد 53 2-3 قسمت سوم: رابطه بین جامعه پذیری سازمانی با تعهد سازمانی. 53 2-4- قسمت چهارم: پژوهشهای مرتبط با موضوع پژوهش. 54 2-4-1- تحقیقات مشابه در زمینهی جامعه پذیری سازمانی 54 2-4-1-1- پژوهشهای انجام شده در خارج از کشور. 54 2-4-1-2- پژوهشهای انجام شده در داخل کشور 59 2-4-2 تحقیقات مشابه در زمینهی تعهد سازمانی. 61 2-4-2-1- پژوهشهای انجام شده در خارج از کشور. 61 2-4-2-2 پژوهشهای انجام شده در داخل کشور 65 2-5- خلاصه فصل دوم 75 فصل سوم: روش پژوهش مقدمه. 77 3-1 روش تحقیق . 77 3-2 جامعه آماری 77 3-3 برآورد حجم نمونه. 78 3-4 روش نمونه گیری. 79 3-5 ابزار اندازه گیری 79 3-6 تعیین پایایی و روایی ابزار اندازه گیری 80 3-6-1 برآورد پایایی پرسشنامه 80 3-6-2 برآورد روایی پرسشنامه ها. 82 3-7 شیوه جمع آوری اطلاعات 82 3-8 روش های تجزیه و تحلیل آماری. 83 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش ادامه مطلب
آخرین نظرات