پایان نامه ارشد رشته مدیریت: بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایت های تجارت الکترونیک B2C ارسال شده در 1 اردیبهشت 1399 توسط نویسنده محمدی در بدون موضوع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت گروه بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بازاریابی بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایت های تجارت الکترونیک B2C (مطالعه موردی: لوازم و تجهیزات پزشکی) استاد راهنما : دکتر رسول عباسی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه : فهرست مطالب: چکیده: 1 فصل اول: کلیات تحقیق 1-1 مقدمه 3 1-2 بیان مساله 4 1-3 سوابق تحقیق. 6 1-4 اهمیت و ضرورت تحقیق. 7 1-5 چارچوب نظری. 8 1-6 فرضیات. 10 1-7 اهداف تحقیق. 11 1-8 شرح اصطلاحات و واژگان به کار رفته در تحقیق. 11 فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق 2-1 مقدمه 14 2-2 رفتار مصرف کننده .15 2-3 عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده .15 2-3-1 عوامل دموگرافی. 15 2-3-2 عوامل اقتصادی. 16 2-3-3 عوامل اجتماعی. 16 2-3-4 فرهنگ 16 2-3-5 خرده فرهنگ 17 2-3-6 گروه های مرجع 17 2-3-7 خانواده. 17 2-3-8 نقش و جایگاه اجتماعی. 18 2-3-9 طبقه اجتماعی. 18 2-4 نگرش مصرف کنندگان 18 2-5 نکات کلیدی رفتار مصرف کننده. 18 2-6 قصد خرید رفتار مصرف کننده. 19 2-7 فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده. 21 2-8 تجارت الکترونیک و مفاهیم مربوط به آن 22 2-8-1 اهمیت تجارت الکترونیک 24 2-8-2 مدل های تجارت الکترونیک 24 2-8-3 مزایای تجارت الکترونیک 26 2-9 تجارت اجتماعی و مفاهیم مربوط به آن 26 2-9-1 ویژگی های تجارت اجتماعی. 30 2-9-1-1 شهرت 31 2-9-1-2 کیفیت اطلاعات 32 2-9-1-3 ارتباطات 33 2-10 اعتماد و عملکرد اعتماد 33 2-10-1 تئوری های مربوط به اعتماد و عملکرد اعتماد 35 2-10-2 تمایل و انگیزه های خرید 36 2-11 رفتار خرید اینترنتی و عوامل مؤثر بر آن 37 2-12 ویژگی های خریداران اینترنتی. 38 2-13 شبکه های اجتماعی. 39 2-14 اهداف و کارکردهای شبکه های اجتماعی. 40 2-15 مزایای شبکه های اجتماعی. 42 2-16 پیشینه 45 2-16-1 تحقیقات داخلی. 45 2-16-2 تحقیقات خارجی. 50 فصل سوم: روش اجرای تحقیق 3-1 مقدمه 57 3-2 روش تحقیق. 58 3-3 روش های گردآوری اطلاعات 59 3-4 ابزار گردآوری اطلاعات 59 3-5 بررسی روایی و پایایی پرسشنامه 60 3-6 جامعه آماری. 63 3-7 تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری. 63 3-8 روش تجزیه و تحلیل داده ها .64 3-8-1 همبستگی. 65 3-8-1-1 آزمون همبستگی پیرسون 65 3-8-1-2 آزمون همبستگی اسپیرمن. 66 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها 4-1 مقدمه.. 68 4-2 توصیف داده های جمعیت شناختی. 68 4-2-1 اطلاعات مربوط به سن پاسخ دهندگان 69 4-2-2 اطلاعات مربوط به وضعیت جنسی پاسخ دهندگان 70 ادامه مطلب
آخرین نظرات