پایان نامه ارشد رشته مدیریت: ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکتهای بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی مورد شرکتهای بیمه ارسال شده در 1 اردیبهشت 1399 توسط نویسنده محمدی در بدون موضوع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد دانشکده فنی مهندسی گروه مدیریت صنعتی (تولید) عنوان: ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکتهای بیمه با بهره گرفتن از تئوری خاکستری و کانو فازی مورد شرکتهای بیمه شهرستان بروجن استاد راهنما : آقای دکتر سید حیدر میرفخرالدینی استاد مشاور : آقای دکتر سید حبیب الله میرغفوری برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه : فهرست مطالب: فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه 2 1-1-بیان مسئله. 2 1-2-اهداف پژوهش. 4 1-3-سوالات پژوهشی 4 1-4-اهمیت و ضرورت پژوهش. 4 1-5- محدودیتهای تحقیق 5 1-6- فصل بندی تحقیق. 6 1-7- شرح واژهها و اصطلاحات به کار رفته در تحقیق. 6 1-8- دامنه زمانی 8 1-9- جامعه تحقیق 8 1-10- مراحل انجام پژوهش. 8 مقدمه فصل 11 قسمت اول: رضایت مشتری 11 2-1-1- مقدمه. 11 2-1-2- تعریف مشتری 12 2-1-3- ارزش مشتری 12 2-1-4- تعریف رضایت مشتری 12 2-1-5- سطوح رضایت مشتریان. 13 2-1-6- سنجش رضایت مشتری 13 2-1-7- مدل شکلگیری رضایت مشتری 15 قسمت دوم: تئوری خاکستری 20 2-2-1- مقدمه. 20 2-2-2- تعریف تئوری خاکستری 20 2-2-3- تئوری سیستم های خاکستری 21 2-2-3-1- مفاهیم اساسی سیستم های خاکستری. 21 2-2-3-2- اصول بنیادی سیستم های خاکستری 24 قسمت سوم: سازمانهای بیمه. 28 2-3-1- مقدمه. 28 2-3-2- مروری کوتاه بر تاریخچه بیمه. 28 2-3-3- دیدگاه های مختلف در مورد بیمه. 29 2-3-4- نقش بیمه. 29 قسمت چهارم: مدل کانو. 30 2-4-1- مقدمه. 30 2-4-2- معرفی مدل کانو. 31 2-4-3- ایجاد پرسشنامه کانو. 34 2-4-4- مزایای تقسیم بندی ویژگی های کالاها و خدمات به وسیله مدل کانو بسیار آشکار است:. 34 قسمت پنجم: مدل کانو فازی 35 2-5-1- معرفی مدل فازی 35 2-5-2- پرسشنامه کانو فازی 37 قسمت ششم: پیشینه تحقیق 38 3-1- روش گردآوری اطلاعات 42 3-2- روایی و پایایی ابزار پژوهش. 44 3-2-1- روایی محتوا 45 3-2-2- پایایی 46 3-3- قلمرو تحقیق 47 3-3-1- دوره زمانی تحقیق 47 3-3-2- مکان تحقیق 47 3-4- جامعه آماری 47 3-5- مدل مفهومی طرح. 48 3-6- مراحل انجام پژوهش. 48 3-7- محدودیتهای پژوهش. 49 مقدمه. 51 4-1- تعیین معیارها و پالایش آنها در تئوری خاکستری. 51 4-2- تحلیل پرسشنامه فازی کانو. 52 مقدمه. 58 5-1- نتایج و یافتههای تحقیق 58 5-2- پیشنهادات پژوهشی جهت تحقیقات آتی. 60 مراجع لاتین 67 چکیده: اکنون که در اقتصاد جهانی، مشتریان بقای شرکت را رقم میزنند، شرکتها دیگر نمیتوانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بیتوجه باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری کنند. میزان رضایت مشتری، موفقیت یا شکست هر سازمانی را تعیین می کند، بنابراین آگاهی از اینکه مشتریان تا چه حد راضی هستند اهمیت خاصی دارد. در این پژوهش ابتدا به شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان شرکتهای بیمه پرداخته شده و تعداد آنها 26 عدد تعیین، سپس با بهره گرفتن از تکنیک تئوری خاکستری این عوامل پالایش و به 10 عدد تعدیل و پس از آن به کمک روش کانو فازی عوامل باقیمانده دسته بندی و در طبقههای اساسی، عملکردی و انگیزشی قرار گرفتند، بدین صورت که اتخاذ برنامه های لازم جهت حفظ مشتریان و شناسایی و اصلاح مشکلات موجود در واحدهای خدمترسانی مشتریان در طبقه اساسی؛ شناسایی مشتریان وفادار و درنظر گرفتن خدمات ویژه برای آنها، تعهد نسبت به بهبود مستمر، مکانیزه و بروز کردن سیستمهای ارائهدهنده خدمات بیمه، صرف نمودن هزینه های کافی و اثربخش برای کسب رضایت مشتریان و مناسب بودن نحوه برخورد کارمند در برابر مشتریان در طبقه عملکردی و سادهسازی فرایندها و کارها، تشویق کارکنان فعال و مؤثر در مشتریمداری و ایجاد نظام ارزیابی و دریافت پیشنهادات بهمنظور دریافت نظرات مشتریان و شنیدن صدای آنها در طبقه الزامات انگیزشی قرار گرفتند. نتایج این تحقیق می تواند راهنمای خوبی برای شرکتهای بیمه باشد تا بدین وسیله به اهداف خود در بازار رقابت بپردازند. ادامه مطلب
آخرین نظرات