دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
گرایش مالی و سرمایه گذاری
عنوان :
معماری ساختار و اجزا سیستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
در دنیای کنونی بدلیل رشد و توسعه فن آوری های اطلاعاتی و الکترونیکی همواره بر
سرمایه گذاری و بهره گیری از آنها توجه بیشتری به نسبت گذشته می گردد. ازآن جهت که بایست
این سرمایه گذاری ها با هدف کسب منافع سازمانی و توجیه اقتصادی صورت پذیرد. لذا داشتن
یک برنامه راهبردی ضروری است و بنظر می رسد که باید از ابزارهای استاندارد و مطمئنی نیز
استفاده شود. ازسویی دیگر مباحث تجارت کشاورزی علی الخصوص بازاریابی کشاورزی امرزوه
به یک قید مهم در فروش محصول و عرضه ورودی های این بخش تبدیل شده و مستقیما با
اهداف کلان امنیت غذایی و استقلال کشورها نیز گره خورده است. بنابراین این پژوهش سعی
در معماری چنین ساختاری را دارد.
دراین پژوهش سعی شده تا با بهره گرفتن از نظرات خبرگان به معرفی ساختار واجزاء بازاریابی
محصولات کشاورزی بپردازیم و ضمن تهیه و بررسی فرآیندها، نیازمندی ها، اهداف و انگیزه های
ذینفعان مختلف از این سیستم، معماری ساختاری آنرا به عنوان یک برنامه راهبردی وکلان جهت
توسعه فن آوری اطلاعاتی بمنظور استفاده آتی بدست آوریم. تا انشاءاالله در صورت امکان کشور
از فرآیندهای سنتی رهایی و به سوی الکترونیکی کردن آنها گام جدی بردارد.
آخرین نظرات