پایان نامه ارشد رشته مدیریت آموزشی: بررسی رابطه بین برنامه درسی اجرا شده، محیط حمایتی دانشکده و مهارتهای سطوح برتر تفکر دانشجویان ارسال شده در 1 اردیبهشت 1399 توسط نویسنده محمدی در بدون موضوع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت آموزشی عنوان: بررسی رابطه بین برنامه درسی اجرا شده، محیط حمایتی دانشکده و مهارتهای سطوح برتر تفکر دانشجویان دانشگاه شیراز استاد راهنما: دکتر مهدی محمدی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه : فهرست مطالب: فصل اول: کلیات پژوهش 1 مقدمه 2 1-1-بیان مسأله 4 1-2-ضرورت و اهمیت پژوهش. 11 1-3-اهداف پژوهش. 14 1-3-1-اهداف کلی. 14 1-3-2- اهداف جزئی. 15 1-4-سؤالات پژوهش. 16 1-4-1- سؤالات کلی. 16 1-4-2- سؤالات جزئی. 16 1-5-تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها. 17 1-5-1-تعاریف مفهومی. 17 1-5-2-تعاریف عملیاتی. 19 فصل دوم: پیشینه پژوهش. 21 2-1- مبانی نظری. 22 2-1-1- برنامه درسی. 22 2-1-1-1- تعاریف برنامه درسی. 22 2-1-1-2- سطوح یا انواع برنامه درسی. 27 2-1-2- محیط حمایتی دانشکده. 31 2-1-3- مهارتهای سطوح برتر تفکر. 35 2-2-پیشینه پژوهش. 41 2-3- نتیجهگیری کلی. 52 فصل سوم: روش شناسی 54 مقدمه 55 3-1- روش پژوهش. 55 3-2- جامعه آماری. 56 3-3 – روش نمونه گیری و حجم نمونه 56 3-4- ابزار پژوهش. 56 3-5- روایی و پایایی. 57 3– 6– روشهای جمع آوری اطلاعات. 60 3-7- روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات 61 سؤالات جزئی. 62 فصل چهارم: یافته های پژوهش 63 مقدمه 64 4-1-بررسی سئوالات پژوهش. 65 4-1-1- سئوالات کلی. 65 1-کیفیت برنامه درسی اجرا شده از دیدگاه دانشجویان به چه میزان است؟ 65 2-کیفیت محیط حمایتی دانشکده از دیدگاه دانشجویان به چه میزان است؟ 66 3- مهارتهای سطوح برتر تفکر از دیدگاه دانشجویان به چه میزان است؟. 67 4-آیا رابطه معناداری بین کیفیت برنامه درسی اجرا شده، کیفیت محیط حمایتی دانشکده و مهارتهای سطوح برتر تفکر دانشجویان دانشگاه شیراز وجود دارد؟ 68 5- آیا کیفیت برنامه درسی اجرا شده، پیشبینی کننده معنادار مهارتهای سطح برتر تفکر دانشجویان دانشگاه شیراز میباشد؟. 69 6- آیا کیفیت محیط حمایتی دانشکده پیشبینی کننده معنادار مهارتهای سطح برتر تفکر دانشجویان دانشگاه شیراز میباشد؟. 71 7- آیا کیفیت برنامه درسی اجرا شده و محیط حمایتی دانشکده به طور همزمان پیشبینی کننده معنادار مهارتهای سطح برتر تفکر دانشجویان دانشگاه شیراز میباشند؟. 72 4-1-2- سئوالات جزئی. 74 سؤال 1: آیا تفاوت معناداری بین ادراک دانشجویان زن و مرد از کیفیت برنامه درسی اجرا شده وجود دارد؟74 سؤال 2: آیا تفاوت معناداری بین ادراک دانشجویان زن و مرد دانشگاه شیراز از کیفیت محیط حمایتی وجود دارد؟. 75 سؤال 3: آیا تفاوت معناداری بین مهارتهای سطح برتر تفکر دانشجویان زن و مرد دانشگاه شیراز وجود دارد؟ 76 سؤال 4: آیا تفاوت معناداری بین ادراک دانشجویان رشتههای مختلف دانشگاه شیراز از کیفیت برنامه درسی اجرا شده وجود دارد؟ 78 سؤال 5: آیا تفاوت معناداری بین ادراک دانشجویان رشتههای مختلف دانشگاه شیراز از کیفیت محیط حمایتی وجود دارد؟.81 سؤال 6: آیا تفاوت معناداری بین مهارتهای سطح برتر تفکر دانشجویان رشتههای مختلف دانشگاه شیراز وجود دارد؟83 فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری. 86 مقدمه 87 5-1- بحث و نتیجه گیری. 87 5-1-1- تعیین کیفیت برنامه درسی اجرا شده از دیدگاه دانشجویان. 87 5-1-2- تعیین کیفیت محیط حمایتی دانشکده از دیدگاه دانشجویان. 89 5-1-3- تعیین کیفیت مهارتهای سطوح برتر تفکر دانشجویان. 90 5-1-4- بررسی رابطه بین کیفیت برنامه درسی، محیط حمایتی دانشکده و مهارتهای سطوح برتر تفکر دانشجویان 91 5-1-5- بررسی معناداری میزان توانایی کیفیت برنامه درسی درسی اجرا شده در پیش بینی مهارتهای سطوح برتر تفکر دانشجویان. 92 ادامه مطلب
آخرین نظرات