ﭘﺮداﺧﺖ ﮐﻨﻨﺪ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ از ﺑﺴﯿﺎری از ﺧﺪﻣﺎت ﻣﺎﻟﯽ دﯾﮕﺮ از ﻃﺮﯾﻖ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﻬﺮه ﻣﻨﺪ ﺷﻮﻧﺪ .
جزییات بیشتر درباره این پایان نامه :
پایان نامه ارشد: ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن
١٣
ﺑﺎﻧﮏ ﻫﺎی اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺧﺪﻣﺎت ﮔﺴﺘﺮده ای را از ﻃﺮﯾﻖ اﯾﻨﺘﺮﻧﺖ اراﯾﻪ ﻣﯽ دﻫﻨﺪ. اﯾﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﺷﺎﻣﻞ ذﺧﯿﺮه ﺳﭙﺮده ﻫﺎ، ﮐﺎرت ﻫﺎی اﻋﺘﺒﺎری، ﻗﺮض ﻫﺎ، اﻋﻄﺎی وام و … ﻫﺴﺘﻨﺪ. از ﻣﺰﯾﺖ ﻫﺎی ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻣﯽ ﺗﻮان ﺑﻪ ﺳﺮﻋﺖ و ﺳﻬﻮﻟﺖ در ﭘﺮداﺧﺖ ﻫﺎ اﺷﺎره ﮐﺮد.ﺑﻨﺎﺑﺮاﯾﻦ، آﻧﭽﻪ اﻣﺮوزه ﺑﺎﻧﮏ ﻫﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻪ آن ﺗﻮﺟﻪ دارﻧﺪ، ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ اراﯾﻪ ﺷﺪه ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ در ﻧﻬﺎﯾﺖ ﻣﻮﺟﺒﺎت رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن را ﻓﺮاﻫﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ(ﺑﯿﮏ زاد و ﻣﻮﻟﻮی،.(۱۳۸۸ در اﯾﻦ ﻓﺼﻞ اﺑﺘﺪا ﺗﺎرﯾﺨﭽﻪ ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ آﻣﺪه و در اداﻣﻪ ﺑﻪ ﺗﺸﺮﯾﺢ اﺑﻌﺎد ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺧﺪﻣﺎت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﭘﺮداﺧﺘﻪ ﺷﺪه و در آﺧﺮ ﻧﯿﺰ ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ در ﺟﻬﺎن و اﯾﺮان آﻣﺪه اﺳﺖ .
آخرین نظرات