پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت: تأثیر مدیریت رسانه بر اخلاق سازمانی ارسال شده در 1 اردیبهشت 1399 توسط نویسنده محمدی در بدون موضوع دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A” در رشته مدیریت دولتی-گرایش تشکیلات و روش ها عنوان: تأثیر مدیریت رسانه بر اخلاق سازمانی استاد راهنما: دکتر حسن خیری استاد مشاور: دکتر محمد حیدری برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه : فهرست مطالب: چکیده. 1 مقدمه 2 فصل 1-کلیات تحقیق. 5 1-1- بیان مساله 5 1-2- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق. 6 1-3- سوال اصلی. 7 1-4- سوالات فرعی. 7 1-5- اهداف تحقیق. 7 1-6- فرضیههای تحقیق. 8 1-7- قلمرو زمانی و مکانی تحقیق. 8 1-8- تعریف واژه های کلیدی یا اصطلاحات تحقیق 9 فصل 2-ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق 11 2-1- پیشینه شناسی. 11 2-2- مفهوم شناسی. 14 2-2-1- رسانه 14 2-2-2- اینترنت 15 2-2-3- مدیریت رسانه 16 2-2-4- تعاریف اخلاق. 17 2-2-5- اخلاق سازمانی. 18 2-3- چهارچوب نظری. 21 2-3-1- دیدگاههای مختلف مدیریت رسانه 21 2-3-2- نسبت رسانه و اخلاق. 30 2-3-3- تأملی در نسبت مدیریت رسانه با مولفهای اخلاق سازمانی 40 2-3-3-1- مدیریت رسانه و تاثیر آن بر عفت 41 2-3-3-2- مدیریت رسانه و تأثیر آن براعتماد. 48 2-3-3-3- مدیریت رسانه و تاثیر آن بر حریم خصوصی. 58 2-4- مدل تحلیلی. 81 فصل 3-روش اجرای تحقیق. 84 3-1- روش تحقیق. 84 3-2- جامعه آماری. 85 3-3- روش نمونهگیری. 85 3-4- حجم نمونه 85 3-5- ابزار تحقیق. 86 3-6- روائی و پایائی تحقیق. 88 3-6-1- روائی پرسشنامه 88 3-6-2- پایایی پرسشنامه 89 3-7- روش گرد آوری دادهها. 91 3-8- روشهای آماری مورد استفاده. 91 3-8-1- آزمون مستقل t استیودنت 92 3-8-2- ضریب همبستگی پیرسون 94 فصل 4-تجزیه و تحلیل دادهها. 98 4-1- آمار توصیفی. 98 4-2- پرسشنامههای توزیع شده و نرخ پذیرش آنها 99 4-3- توصیف دادههای جمعیتشناختی. 99 4-3-1- رتبه شغلی پاسخدهندگان 99 4-3-2- مدرک تحصیلی پاسخ دهندگان 101 4-3-3- رشته تحصیلی پاسخ دهندگان. 102 4-3-4- سابقه خدمت پاسخ دهندگان 103 4-3-5- جنسیت پاسخ دهندگان 104 4-3-6- سن پاسخ دهندگان. 106 4-4- آمار استنباطی. 107 4-4-1- آزمون کولموگروف – اسمیرنوف 107 4-4-2- آزمون t تک نمونهای .108 4-4-3- آزمون همبستگی پیرسون 110 فصل 5-نتیجه گیری و جمع بندی تحقیق 115 5-1- خلاصه تحقیق. 115 5-2- نتایج تحقیق. 115 5-3- پیشنهادها و ارائه راه کارهای ناشی از نتایج تحقیق 118 5-4- پیشنهادهایی برای محققین آتی. 120 5-5- موانع تحقیق 120 پیوست 122 منابع فارسی. 126 منابع لاتین. 129 چکیده: ادامه مطلب
آخرین نظرات