پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی :مقایسه تطبیقی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی و برنامه ریزی شده
دانشگاه آزاد اسلامی
واحد نراق
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی
مقایسه تطبیقی عوامل تاثیرگذار بر خرید ناگهانی و برنامه ریزی شده
(مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای سلمان)
استاد راهنما
دکتر محسن طرفدار
استاد مشاور
دکتر علی صباغیان
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
| صفحه | عنوان مطالب | ||||
| 1 | چکیده | ||||
| 2 | قصل اول: کلیات تحقیق | ||||
| 3 | مقدمه | 1-1 | |||
| 4 | بیان مساله | 1-2 | |||
| 7 | سه خصوصیت اصلی خرید ناگهانی | 1-2-1 | |||
| 8 | ابعاد خرید ناگهانی | 1-2-2 | |||
| 9 | مدل عوامل تاثیر گذار بر خرید | 1-2-3 | |||
| 10 | اهداف تحقیق | 1-3 | |||
| 12 | فرضیه های تحقیق | 1-4 | |||
| 12 | عوامل جمعیت شناختی | 1-4-1 | |||
| 12 | عوامل موقعیتی | 1-4-2 | |||
| 14 | عوامل روان شناختی | 1-4-3 | |||
| 15 | عوامل آمیخته بازاریابی | 1-4-4 | |||
| 17 | قلمرو تحقیق | 1-5 | |||
| 18 | تعریف واژه ها و اصطلاحات تخصصی | 1-6 | |||
| 19 | فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق | ||||
| 20 | مقدمه | 2-1 | |||
| 21 | نتایج تحقیقات گذشته | 2-2 | |||
| 21 | نتایج تحقیقات خارجی | 2-2-1 | |||
| 25 | نتایج تحقیقات داخلی | 2-2-2 | |||
| 27 | مهمترین عوامل تاثیرگذار بر خرید | 2-3 | |||
| 29 | مدل مفهومی پژوهش | 2-4 | |||
| 31 | فصل سوم: روش تحقیق | ||||
| 32 | مقدمه | 3-1 | |||
| 33 | روش تحقیق | 3-2 | |||
| 33 | انواع تحقیقات علمی بر اساس نوع استفاده یا هدف | 3-3 | |||
| 34 | انواع تحقیقات بنیادی | 3-3-1 | |||
| 36 | انواع حالات مختلف بیان فرضیات | 3-4 | |||
| 38 | نوع پژوهش بر حسب نحوه گردآوری داده ها | 3-5 | |||
| 38 | انواع تحقیقات توصیفی | 3-5-1 | |||
| 43 | جامعه آماری | 3-6 | |||
| 43 | فرآیند نمونه گیری | 3-7 | |||
| 44 | حجم نمونه | 3-8 | |||
| 44 | محاسبه حجم نمونه با بهره گرفتن از فرمول کوکران | 3-8-1 | |||
| 45 | محاسبه حجم نمونه با بهره گرفتن از جدول مورگان | 3-8-2 | |||
| 47 | ابزار گردآوری اطلاعات | 3-9 | |||
| 49 | طبقه بندی پرسشنامه بر اساس ماهیت | 3-9-1 | |||
| 50 | طبقه بندی پرسشنامه بر اساس نحوه اجرا | 3-9-2 | |||
| 50 | طیف لیکرت | 3-9-3 | |||
| 51 | محتوای پرسشنامه | 3-9-4 | |||
| 52 | روایی و پایایی پرسشنامه | 3-10 | |||
| 52 | روایی پرسشنامه | 3-10-1 | |||
| 52 | پایایی پرسشنامه | 3-10-2 | |||
| 55 | روش های آماری تحقیق | 3-11 | |||
| 55 | انواع متغییرها | 3-11-1 | |||
| 57 | آمار استنباطی و آمار توصیفی | 3-11-2 | |||
| 59 | فصل چهارم: تحلیل داده ها | ||||
| 60 | مقدمه | 4-1 | |||
| 60 | آمار توصیفی | 4-2 | |||
| 60 | آمار توصیفی متغیرهای جمعیت شناختی | 4-2-1 | |||
| 65 | آمار توصیفی متغیرهای اصلی تحقیق | 4-2-2 | |||
| 67 | آزمون فرضیه ها | 4-3 | |||
| 67 | آزمون فرضیه شماره 1 | 4-3-1 | |||
| 71 | آزمون فرضیه شماره 2 | 4-3-2 | |||
| 77 | آزمون فرضیه شماره 3 تا 11 | 4-3-3 | |||
| 81 | فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات | ||||
| 82 | مقدمه | 5-1 | |||
| 83 | بررسی عوامل جمعیت شناختی | 5-2 | |||
| 83 | بررسی فرضیه شماره1: برابری تاثیر عامل جنسیت | 5-2-1 | |||
| 84 | بررسی فرضیه شماره2: برابری تاثیر عامل سن | 5-2-1 | |||
| 86 | بررسی عوامل موقعیتی | 5-3 | |||
| 86 | بررسی فرضیه شماره3: برابری تاثیر عامل محل خرید | 5-3-1 | |||
| 87 | بررسی فرضیه شماره4: برابری تاثیر عامل تنها به خرید رفتن | 5-3-2 | |||
| 87 | بررسی فرضیه شماره5: برابری تاثیر عامل راهنمایی فروشنده | 5-3-3 | |||
| 90 | بررسی عوامل روان شناختی | 5-4 | |||
| 90 | بررسی فرضیه شماره6: برابری تاثیر عامل عزت نفس | 5-4-1 | |||
| 91 | بررسی فرضیه شماره7: برابری تاثیر عامل فرد گرایی | 5-4-2 | |||
| 91 | بررسی فرضیه شماره8: برابری تاثیر عامل تحریک پذیری | 5-4-3 | |||
| 95 | بررسی عوامل آمیخته بازاریابی | 5-5 | |||
| 95 | بررسی فرضیه شماره9: برابری تاثیر عامل نوع محصول | 5-5-1 | |||
| 95 | بررسی فرضیه شماره10: برابری تاثیر عامل قیمت محصول | 5-5-2 | |||
| 97 | بررسی فرضیه شماره11: برابری تاثیر عامل ترفیعات بازاریابی | 5-5-3 | |||
| 98 | پیشنهادات کاربردی | 5-6 | |||
| 101 | محدودیتهای تحقیق | 5-7 | |||
| 101 | پیشنهادات به پژوهشگران | 5-8 | |||
| 102 | پیوستها | ||||
| 103 | منابع فارسی | ||||
| 104 | منابع خارجی | ||||
| 107 | پرسشنامه | ||||
| 110 | چکیده انگلیسی | ||||
| 111 | عنوان انگلیسی |
||||


آخرین نظرات