پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر ظرفیت داخلی لجستیک شرکت و برون سپاری لجستیک ارسال شده در 1 اردیبهشت 1399 توسط نویسنده محمدی در بدون موضوع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش مالی عنوان: بررسی تاثیر ظرفیت داخلی لجستیک شرکت و برون سپاری لجستیک بر عملکرد شرکت در محیط تجاری الکترونیکی در ایران خودرو استاد راهنما : دکتر ایرج نوری استاد مشاور: دکتر رضا آقاخانی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه : فهرست مطالب: چکیده 1 فصل اول:کلیات تحقیق 1-1 مقدمه. 3 1-2 بیان مسئله. 4 1-3 اهمیت تحقیق 5 1-4 چارچوب نظری تحقیق 6 1-5 اهداف تحقیق 8 1-6 فرضیه های تحقیق 8 1-7 حدود مطالعاتی 8 1-8 تعریف واژه گان و اصطلاحات کلیدی تحقیق. 9 فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق 2-1 مقدمه. 12 2-2- بخش اول : لجستیک. 13 2-2-1- تاریخچه لجستیک. 13 2-2-2- مفهوم لجستیک. 15 2-2-3- عوامل و اجزای لجستیک. 19 2-2-4- رابطه بین اجزای لجستیک. 21 2-2-5- ضرورت مدیریت یکپارچه لجستیک. 22 2-2-6- اهمیت اقتصادی لجستیک. 24 2-2-7- امور لجستیک. 26 2-2-7-1- اطلاعات. 26 2-2-7-2- پیش بینی 27 2-2-7-3- موجودی 28 2-2-7-4- حمل و نقل 29 2-2-7-5- جابجایی مواد. 31 2-2-7-6- انبارداری و مدیریت انبار. 31 2-2-7-7- بسته بندی 33 2-2-8- شناسایی تصمیمات مورد توجه در لجستیک. 35 2-2-9- طراحی ساختار لجستیک. 36 2-2-10- ضرورت مدیریت یکپارچه لجستیک. 37 2-2-11- چرخه های عملکرد لجستیک. 39 2-2-12- لجستیک و مدیریت زنجیره عرضه. 40 2-2-13- لجستیک به عنوان یک عامل ایجاد مزیت رقابتی در زنجیره تأمین 47 2-3- بخش دوم: برون سپاری 48 2-3-1- تعریف برون سپاری 48 2-3-2- تاریخچه برون سپاری 52 2-3-3- دلایل برون سپاری 54 2-3-3-1- دلایل سازمانی 54 2-3-3-2- دلایل مرتبط با امور مالی و هزینه ها 56 2-3-3-3- دلایل مرتبط با نیروی انسانی 57 2-3-4- مزایای برون سپاری 57 2-3-5- معایب برون سپاری 61 2-3-6- مراحل برون سپاری 64 2-3-7- برای برون سپاری چه اقداماتی لازم است ؟. 64 2-3-8- سطوح برون سپاری 66 2-3-9- فرآیند اجرایی برون سپاری 67 2-3-9-1- اقدامات اولیه و پیش نیازی 68 2-3-9-2- تحلیل ساخت /خرید و استراتژی های برون سپاری. 69 2-3-10- مسئولیت برون سپاری با کدام بخش است؟. 69 2-4- بخش سوم:عملکردمالی شرکت. 71 2-4-1- عملکرد. 71 2-4-2-عملکردملموس و ناملموس (مشهود ونا مشهود). 71 2-4-3- عملکرد مالی 72 2-4-4- معیارهای عملکرد. 78 2-4-5- شاخص های عملکرد مالی 80 2-4-6- روش های تجزیه و تحلیل مالی. 84 2-5-بخش چهارم:تجارت الکترونیک. 85 2-5-1- تعریف تجارت الکترونیکی 85 2-5-1-1- تعریف تجارت الکترونیک از دیدگاه اتحادیه اروپا. 86 2-5-1-2- تعریف تجارت الکترونیک از دیدگاه ارتباطات 86 2-5-1-3- تعریف تجارت الکترونیک از دیدگاه فناوری اطلاعات. 86 2-5-1-4- تعریف تجارت الکترونیک از دیدگاه تجاری 87 2-5-2- تاریخچه تجارت الکترونیکی 87 ادامه مطلب
آخرین نظرات