پایان نامه اثر آموزش چندرسانه ای و سنتی بر یادگیری مهارت دریبل بسکتبال
یادگیری چند رسانه ای به عنوان یک رویکرد فعال ودانش آموز محور مطرح شده که در آن یادگیرنده گان می توانند کلمات وتصاویر مربوطه را انتخاب کرده و آنها را در الگو های زبانی وبصری سازماندهی کنند، و آنها را به صورت فرایندی ادراکی کامل نمایند (مایر،۲۰۰۱) و همانند یک رویکرد با به کارگیری اصــول ویژه و مناسب یادگیری دانش آموزان را افزایش میدهد. ( مورینو و مایر[۱۷] ۲۰۰۳ )
انیمیشن و شبیه سازی مجازی که به فنون تکنولوژی احتیاج دارد وسایل پیچیده و جدیدی در رابطه با یادگیری چند رسانه ای فراهم می نماید.
تعداد صفحه :۱۳۲
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
سایت های دیگر :
آخرین نظرات