پایان نامه ارشد رشته مدیریت: چه عوامل درونی و بیرونی و به چه صورت در تعیین معماری برند موثر است ارسال شده در 1 اردیبهشت 1399 توسط نویسنده محمدی در بدون موضوع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت عنوان پایان نامه: چه عوامل درونی و بیرونی و به چه صورت در تعیین معماری برند موثر است برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه : فهرست مطالب: فصل اول : مقدمه و کلیات تحقیق. ر مقدمه 2 تعریف مسئله. 3 هدف از اجراء3 توجیه ضرورت انجام طرح. 4 روش تحقیق. 5 سوالات اصلی و فرعی تحقیق. 5 فرضیات تحقیق. 6 فصل دوم : ادبیات موضوعی تحقیق. 10 بخش اول : مروری بر ادبیات تحقیق. 12 تعریف برند. 12 تعریف مدیریت برند. 13 تفاوت برند و محصول. 14 مدیریت استراتژیک برند. 17 ارزش ویژه برند. 19 روش های ارزیابی برند. 20 تئوری های ارزش ویژه برند. 22 تئوری ارزش برند کلر. 22 آگاهی از برند. 23 وسعت و عمق آگاهی از برند. 24 مزیت های آگاهی از برند. 25 تصویر ذهنی از برند. 25 برجستگی برند. 27 عملکرد برند. 28 تصویرسازی ذهنی از برند 28 قضاوت نسبت به برند. 30 احساسات نسبت به برند.31 همنوایی با برند. 32 نقاط اشتراک و نقاط افتراق. 33 وفاداری به نام تجاری 35 سبد برند. 35 ضرورت کاهش تعداد نام های تجاری 35 ضرورت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 36 محدودیت استفاده از نام های تجاری چندگانه. 37 بسط برند. 38 مفهوم کلاسیک نام تجاری 39 شرایط تعمیم برند. 39 رعایت تناسب در تعمیم برند. 40 چک لیست تصمیم به تعمیم برند. 41 انواع بسط نام تجاری 42 فشار بر نام تجاری از طریق بسط 48 واکنش عمومی به بسط نام تجاری 49 چند خطای کلاسیک. 50 پیش بینی خطر کردن های بسط 51 هویت برند. 51 ابعاد هویت 52 منشور هویت 53 ممیزی برند. 56 عناصر برند. 56 نام برند. 58 لوگو و نماد. 60 کاراکترها 60 شعار61 طنین. 61 بسته بندی 61 کیفیت و ارزش ادراک شده 63 برچسب های خصوصی. 64 راهبرد برند مشارکتی. 65 بخش دوم : مروری بر تحقیقات پیشین. 68 الف) تحقیقات ژان نوئل کاپفرر. 69 ب)تحقیقات فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ. 80 ج)تحقیقات دکتر احمد روستا ، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی 87 ه) تحقیقات مارک بتی. 96 و)تحقیقات مارتین رول. 100 ز)تحقیقات ابوالکادر بورباب و محمد بوکیلی. 102 ح)تحقیقات آندریس استربینگر. 111 بخش سوم : ارائه مدلی جهت گزینش معماری برند (مطالعه موردی : صنعت لوازم خانگی) 115 سلسله مراتب و سطوح استراتژی ها 116 استراتژی های بازاریابی در هر مرحله از چرخه عمر بازار و مشخصات آن. 119 انواع هدف گذاری برند. 141 محدوده برند. 144 ادامه مطلب
آخرین نظرات