پایان نامه ارشد رشته مدیریت: طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی پویا با استفاده از روشهای تصمیم گیری چند معیاره DEMATEL و ANP در صنعت بانکداری ارسال شده در 1 اردیبهشت 1399 توسط نویسنده محمدی در بدون موضوع پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم و فنون مازندران پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت MBA عنوان: طراحی مدل ارتباطات یکپارچه بازاریابی پویا با بهره گرفتن از روش های تصمیم گیری چند معیاره DEMATEL – ANP در صنعت بانکداری – مطالعه موردی در بانک تجارت استاد راهنما: پروفسور ایرج مهدوی استاد راهنمای دوم: جناب آقای دکتر محمد بلوریان تهرانی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه : فهرست مطالب: فصل اول 15 1-1مقدمه 16 2-1 تشریح موضوع و مساله اصلی تحقیق 17 3-1 ضرورت انجام تحقیق 18 4-1 پرسش های تحقیق 20 5-1 اهداف اساسی از انجام تحقیق 22 6-1 محدوده تحقیق 22 1-6-1 محدوده زمانی تحقیق 22 2-6-1 محدوده موضوعی تحقیق 23 3-6-1 محدوده مکانی تحقیق 23 7-1 تعریف واژه ها و اصلاحات تخصصی تحقیق. 23 فصل دوم 26 2-1 مقدمه 27 2-2 تعاریف و مفاهیم 27 2-2 -1 تعریف بازاریابی 27 2-2-2 آمیخته بازاریابی 29 2-2-2-1 فعالیتهای ترویجی 30 2-2-3 تحول تبلیغات تا ارتباطات یکپارچه بازاریابی 33 2-2-3-1 تعریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی 34 2-2-3-2 مدلهای مختلف ارتباطات یکپارچه بازاریابی 36 2-2-4 ارزیابی اثر بخشی برنامه های ترویجی 41 2-3 پیشینه تحقیق 41 فصل سوم 50 3-1 مقدمه 51 3-2 روش طرح و تحقیق 52 3-2-1 فرآیند تحلیل سلسله مراتب (AHP) / شبکه ای. 53 3-2-1-1 روابط درونی معیارها 56 3-2-2 تکنیک دیمتل 57 3-2-3 رویکرد گام به گام روش فرآیند تحلیل شبکه ای 57 -3-2-31 محاسبه وزن در فرآیند تحلیل سلسله مراتبی و شبکه . 63 3-2-3-2 روش بردار ویژه 64 3-2-3 -3 محاسبه وزن ها در روش بردار ویژه 65 3-2-3 -4 محاسبه نرخ ناسازگاری 66 3-2-3 -5 شاخص ناسازگاری تصادفی 68 3-3 فرایند تحقیق 70 3-4 جامعه آماری 71 3-5 روش نمونه گیری و حجم نمونه 72 3-6 ابزار گردآوری داده ها (اطلاعات): الف) روایی ابزار جمع آوری داده ها. ب) پایایی ابزار جمع آوری داده ها . 75 3-6-1 روایی ابزار جمع آوری داده ها 76 3-6-2 پایایی ابزار جمع آوری داده ها 77 3-7 روش تجزیه و تحلیل داده ها (اطلاعات) 79 3-7-1 تحلیل کمی 79 3-7-2 تحلیل کیفی 80 فصل چهارم 81 4-1 مقدمه 82 4-2 معرفی سازمان مورد مطالعه 82 4-3 فرایند تلفیقی 83 1-3-4 گام اول: تدوین معیارها و زیر معیارها و گزینه ها 84 4-3-1-1 ابزارهای نظام ارتباطات یکپارچه بازاریابی (گزینه های مدل). 84 4-3-1-2 معیارها و زیر معیارهای مدل 87 2-3-4 گام دوم : تدوین مدل 91 4-3-3 گام سوم: تعیین وابستگی میان عوامل با بهره گرفتن از تکنیک دیمتل 93 4-3-3 گام چهارم: تشکیل ماتریس مقایسات زوجی 101 4-3-4 گام پنجم: تشکیل سوپر ماتریس 120 4-3-5 گام ششم: موزون نمودن سوپر ماتریس 122 4-3-6 گام هفتم : اعمال الگوریتم ابتکاری (جهت حل ماتریس ) [81] 124 4-4- مطالعه موردی در بانک تجارت 129 فصل پنجم 132 5-1 مقدمه 133 5-2 خلاصه یافته ها 133 ادامه مطلب
آخرین نظرات