واحد نراق
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A )
گرایش:مدیریت بازرگانی
عنوان:
بررسی عوامل تاثیر گذار بر انتقال دانش سازمانی
(مطالعه موردی گروه صنعتی بازرگانی سینا)
استادراهنما:
دکتر مهدی نورسینا
استاد مشاور:
دکتر محمد رضا حاج آقا زاده مستوفی
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
عنوان صفحه:
چکیده1
مقدمه.2
فصل اول : کلیات تحقیق
1-1- مقدمه.4
2-1- بیان مسئله5
3-1- اهمیت و کاربرد تحقیق6
1-3-1- اهمیت و کاربرد تحقیق از نظر تئوریک.6
2-3-1- اهمیت و کاربرد تحقیق از نظر کاربران.6
4-1- اهداف تحقیق.7
1-4-1- اهداف اصلی (کلی) تحقیق.7
2-4-1- اهداف فرعی (ویژه)تحقیق7
5-1- چهارچوب نظری تحقیق.7
6-1- مدل تحلیلی8
8-1- قلمرو و مکانی و زمانی تحقیق.9
9-1- تعریف مفهومی واژه و اصطلاحات9
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
1-2 بخش اول : مروری بر تعاریف ، اصلاحات و مفاهیم12
1-1-2-عوامل سازمانی.22
2-1-2-تعریف دانش23
3-1-2-انواع دانش.24
4-1-2-دانش و مدیریت دانش26
5-1-2-دانش نهان و دانش آشکار26
6-1-2-دانش فردی و دانش جمعی(سازمانی).26
7-1-2-ماهیت دانش جمعی.28
8-1-2-دانش شخص در مقابل دانش سازمانی30
1-8-1-2- حرکت در میان این سلول ها35
2-8-1-2- نقش سازمانها در ایجاد دانش سازمانی.35
9-1-2- فناوری اطلاعاتی36
1-9-1-2- اجزاء فناوری اطلاعات.37
2-9-1-2-کاربرد های فناوری اظلاعات در سازمان.38
10-1-2- انتقال تکنولوژی.39
11-1-2- آموزش الکترونیکی.39
12-1-2- شخصی سازی .39
13-1-2- فرهنگ اعتماد.43
14-1-2- اعتماد و ابعاد آن.44
15-1-2- اعتمادسازی45
16-1-2- اعتماد و نهادینه شدن.46
17-1-2- اعتماد به عنوان پایه و اساس رهبری 47
18-1-2- اعتماد سازی و انواع سازمانها47
19-1-2- اعتماد و انصاف.47
20-1-2- عدم اعتماد میان کارکنان.49
21-1-2- عدم اعتماد سازمانی.49
22-1-2- انتقال و بکارگیری دانش.50
23-1-2- تسهیم دانش.51
24-1-2- خلاقیت و رشد نوآوری54
25-1-2- انواع و اصول نوآوری.56
26-1-2- فرآیندهای مدیریت و انتقال دانش با نوآوری.59
2-2- بخش دوم: متدولوژی ها، مقایسات، تجربیات65
1-2-2- مقدمه65
2-2-2- مکاتب فکری مطرح در مدیریت دانش66
3-2-2- متدهای طبقه بندی دانش.68
4-2-2- متدهای سرمایه فکری.70
5-2-2- متدهای ساختار اجتماعی71
6-2-2- متد مفهومی چند مرحله ای74
7-2-2- متدهای پیاده سازی و نظام مدیریت دانش75
8-2-2- تلاش هایی سازمانی برای مدیریت و انتقال دانش سازمانی76
3-2- بخش سوم: مدل های انتقال دانش سازمانی78
1-3-2- مقدمه78
2-3-2- مدل نوناکا.78
3-3-2- مدل جریان و پردازش دانش80
4-3-2- مدل مشارکتی در یاددهی و یادگیری82
5-3-2- مدل دانش ضمنی82
آخرین نظرات