متغیر وابسته
مهارت خواندن: عبارت است از فرایند یادگیری تبدیل نمادهای نوشتاری به اصوات گفتار و درک معانی آنها(قیومی، ۱۳۸۰).
۱-۷-۲ تعاریف عملیاتی
متغیر مستقل
ادراک دیداری: منظور از ادراک دیداری در این پژوهش، نمراتی است که دانش آموزان از اجرای آزمون پیشرفته ادراکی-بینائی فراستیگ به دست می آورند.
متغیر وابسته
مهارت خواندن: برای سنجش میزان مهارت خواندن، در این پژوهش، متن ۱۰۰ کلمهای از کتاب فارسی پایه دوم دبستان دانش آموزان استثنایی انتخاب شده و با بهره گرفتن از چک لیست نمرهگذاری شد که نمرات به دست آمده از این چک لیست میزان توانایی و مهارت خواندن دانش آموزان را نشان داد.
تعداد صفحه :۹۷
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
سایت های دیگر :
آخرین نظرات