دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
عنوان :
بخش بندی مشتریان بانک ملت شهر اراک وتعیین استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در هر بخش
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده :
یکی از ضروری ترین نیازهای موسسات – اعتباری و علی الخصوص بانک ها در دنیای امروز شناسایی دقیق مشتریان به ویژه مشتریان وفادار و سود آور و مدیریت ارتباط با این مشتریان برای رسیدن به سود آوری بالاتر است . یکی از روش های مورد استفاده برای رسیدن به این هدف ، تحلیل رفتاری مشتریان به لحاظ وفاداری و سود آوری با بهره گرفتن از تکنیک بخش بندی مشتریان می باشد یکی از پرکاربردترین مدل ها در فرایند بخش بندی مشتریان مدل RFM می باشد که به تازگی روش بهینه آن یعنی RFM وزن دار بیشتر به کار می رود.
آخرین نظرات